Fem lag i 0. divisjon til høsten
Postet av RIL - Fotball den 24. jun 2026
Etter at vårens seriekamper er ferdigspilt, er resultatet at vi går inn i andre halvdel av sesongen med 16 lag i ungdomsklassene.
Av disse skal fem lag spille i 0. divisjon, som er øverste nivå i sine respektive aldersklasser.
De fem lagene er:
G13
J14
G14
J17
G19
Bredt tilbud
Totalt stiller Ranheim med ni guttelag og sju jentelag i ungdomsklassene. Lagene er fordelt på flere divisjonsnivåer, fra 0. divisjon til 3. divisjon, og gir et bredt tilbud til spillere i ulike alderstrinn og med ulike ambisjoner.
På jentesiden stiller vi med lag i alle aktuelle aldersklasser. J14-1 og J17-1 spiller i 0. divisjon, mens øvrige lag er fordelt på 1. og 2. divisjon.
På guttesiden stiller G13 med fire lag til høstsesongen, inkludert et nytt 7er-lag. G14 har to lag i seriespill, mens G16 stiller med to lag etter at ett lag er trukket fra serien. Juniorgutta har blitt plassert i G19 0. div. nivå 2 i høst.
Senior
På seniornivå må det nevnes at damelaget topper tabellen i 3. divisjon etter halvspilt sesong, og har skaffet seg en solid luke ned til konkurrentene. Andrelaget for kvinner har etablert seg på trygg plass i 4. divisjon, mens herrelaget også ligger godt an med trygg avstand til de nederste plassene i sin avdeling.
Med dette er det klart for en ny halvdel av sesongen, med aktivitet på alle nivåer – fra ungdomsfotball til senior – og mange nye kamper og opplevelser i Ranheim-drakta.
Logg inn for å skrive en kommentar.